#advertising

Adaugă Anunțuri Gratuite, Publică Gratuit Comunicate de Presă sau Anunță Evenimente din Lumea Artelor, Culturii și Divertismentului

2025-10-17T11:11:30+03:0017 octombrie 2025|, , , , , , , |

Ai un Anunt? Adauga-l GRATUIT AICI! Ai un COMUNICAT de Presa? Publica-l GRATUIT AICI! Ai o Stire legata de Arta, Cultura sau Entertainment? Promoveaz-o GRATUIT AICI! # Advertising4U.ro | Platforma de Comunicare, Promovare si PR

Golin este singura agenție din România premiată cu două trofee de aur la Golden Drum 2025

2025-10-16T11:41:09+03:0016 octombrie 2025|, , , , , , , , , , |

Golin România a câștigat în total trei trofee, două de aur și unul de bronz, la Golden Drum International Festival of Creativity, alături de Organizația Salvați Copiii România pentru campania „Camera cea mai mică”, astfel: ..

Golden Drum Festival anunță finaliștii din 2025

2025-10-07T10:49:31+03:0007 octombrie 2025|, , , , , , , , , , |

Golden Drum a anunțat oficial finaliștii competiției din acest an. După o evaluare riguroasă a tuturor înscrierilor, juriile au selectat cele mai remarcabile lucrări atât din competiția principală, cât și din competiția Young Drummers. Câștigătorii ..

Consiliul Român pentru Publicitate (RAC) lansează AdEthics, platforma pentru influencer marketing online responsabil

2025-09-26T10:33:22+03:0026 septembrie 2025|, , , , , , , , , , , , |

Consiliul Român pentru Publicitate (RAC), organizație profesională a standardelor în publicitate, anunță lansarea AdEthics în România, platforma dedicată promovării standardelor înalte de transparență și responsabilitate în marketingul cu influenceri. Disponibilă atât pentru creatori de conținut, ..

Golin Romania, singura agentie din tara selectata in Top 40 Global SABRE Awards 2025

2025-09-24T11:23:25+03:0024 septembrie 2025|, , , , , , , , , |

Golin România a fost inclusă în prestigiosul clasament Top 40 Global SABRE Awards 2025, devenind singura agenție din România care intră pe această listă exclusivistă a celor mai bune campanii din lume. Campania „Camera cea ..

Lidl lansează prima campanie internațională de brand în toate cele 31 de țări în care este prezent

2025-09-23T10:45:11+03:0023 septembrie 2025|, , , , , , , , , , , , |

Lidl lansează în 31 de țări europene prima sa campanie internațională de brand, sub sloganul „Știi că merită.”. Campania este mai mult decât un mesaj publicitar – este afirmarea noii promisiuni a brandului la nivel ..

Salvați Copiii România și Fundația OMV Petrom lansează campania ”Copiii imită ce văd la adulți”

2025-09-23T11:11:28+03:0023 septembrie 2025|, , , , , , , , , , , , , , , , , |

În contextul în care copiii se confruntă cu violențe, excludere din grup și bullying încă de la grădiniță, Salvați Copiii România și Fundația OMV Petrom lansează campania „Copiii imită ce văd la adulți” în cadrul ..

Path lansează TrendPulse – instrumentul care monitorizează interesele consumatorilor în timp real

2025-08-13T10:47:16+03:0013 august 2025|, , , , , , , , , , , , , |

Path, divizia Lowe Group specializată în analiza datelor și generarea insight-urilor de consumator, anunță lansarea TrendPulse, un nou instrument de monitorizare a intereselor digitale ale consumatorilor, dezvoltat pe platforma Talkwalker. Într-o eră în care preferințele ..

Golin România – cinci premii internaționale la Symbol Creative Awards 2025, prin campania Testat e Hot, dezvoltată pentru MedLife

2025-07-31T11:20:33+03:0031 iulie 2025|, , , , , , , , , |

Golin România a câștigat recent cinci premii la Symbol Creative Awards 2025, un concurs internațional care a reunit peste 450 de propuneri, din 40 de țări și 5 continente. Premiile au fost obținute pentru campania ..

RASCI: Noul Cod CNA e o șansă reală de a combate dezinformarea medicală în spațiul public

2025-07-25T10:34:05+03:0025 iulie 2025|, , , , , , , , |

RASCI - Asociația Română a Producătorilor de medicamente fără prescripție, suplimente alimentare și dispozitive medicale salută actualizarea recentă a Codului de reglementare a conținutului audiovizual (Decizia nr. 573/2025), adoptată de Consiliul Național al Audiovizualului (CNA), ..

GMP&U colaborează cu ASE în dezvoltarea unui program de masterat conectat la nevoile reale ale industriei

2025-07-21T10:52:31+03:0021 iulie 2025|, , , , , , , , , , , |

Agenția GMP&U și Facultatea de Marketing din cadrul Academiei de Studii Economice din București anunță un parteneriat strategic menit să aducă mai aproape mediul academic de realitățile industriei. Prin această colaborare, programul de Masterat al ..

Încep înscrierile în competiția Internetics, ediția 25

2025-07-16T11:02:33+03:0016 iulie 2025|, , , , , , , , , , |

Internetics, un proiect The Institute, dă startul ediției aniversare cu numărul 25 pentru agențiile, diviziile online și companiile care dezvoltă proiecte în zona digital, ori sunt beneficiari ai campaniilor. Agențiile și companiile își pot înscrie ..

PRISA denunță tratamentul inechitabil al suplimentelor alimentare în noul Cod CNA și solicită revizuirea reglementărilor

2025-07-11T10:51:37+03:0011 iulie 2025|, , , , , , , , |

PRISA – Patronatul Român al Industriei Suplimentelor Alimentare – își exprimă îngrijorarea față de direcția generală a noilor măsuri adoptate de Consiliul Național al Audiovizualului (CNA) privind comunicarea publică a suplimentelor alimentare, în special în ..

MullenLowe România lansează Indexul Mpatiei 2.0, noul barometru al relației brand–consumator măsurat prin prisma empatiei

2025-07-04T10:52:41+03:0004 iulie 2025|, , , , , , , , , |

Indexul Mpatiei, singurul studiu din România care măsoară modul în care consumatorii percep empatia brandurilor, revine într-o nouă ediție semnată MullenLowe România, în parteneriat cu Path și iSense Solutions. Cea de-a doua analiză vine cu ..

Wizz Air lansează noul slogan „Let’s WIZZ”

2025-07-03T10:47:05+03:0003 iulie 2025|, , , , , , , , , , |

Wizz Air, cea mai sustenabilă companie aeriană din EMEA*, lansează astăzi „Let’s WIZZ”, noul slogan al companiei aeriene. Lansarea marchează o evoluție îndrăzneață pentru brandul Wizz Air, care se îndepărtează de clișeele tradiționale asociate companiilor ..

„Hai să jucăm corect! Fără vedete la jocuri de noroc”, o campanie cu miză legislativă, semnată de Golin pentru Salvați Copiii România

2025-06-27T10:33:34+03:0027 iunie 2025|, , , , , , , , , |

Golin România semnează campania „Hai să jucăm corect! Fără vedete la jocuri de noroc”, lansată de Organizația Salvați Copiii România, cu scopul de a atrage atenția asupra efectelor nocive pe care promovarea jocurilor de noroc ..

UP